top of page

REGLAMENT DEL DUATLÓ

DEL PARC DELS TALLS

INSCRIPCIONS

- L’edat mínima de participació és de categoria júnior (nascuts l'any 2004).

- Les inscripcions estan limitades a 250 participants seguint estrictament l’ordre d’inscripció.

- Les inscripcions s’obriran el dia 11 de novembre on-line a través de la pàgina web de la Federació catalana de triatló https://www.triatlo.org/competicions/inscripcio/?idcompeticio=220400

-El tancament d’inscripcions serà el dijous 8 de desembre a les 23.59 o fins a arribar al màxim de 250 places.

 

Preu de la inscripció per a federats: 24€

Preu de la inscripció per a NO federats: 36€

Preu de la inscripció per JÚNIORS federats: 14€

Preu de la inscripció per a JÚNIORS NO federats: 26€


*Els federats inclouen la llicènica de la FCT, FETRI i de la FEEC (nivells C, D i E).

**No es retornarà cap inscripció sota cap concepte.
***La inscripció dels NO FEDERATS inclou assegurança de dia.

Puntuable per la  la Lliga de Clubs de Duatló de Muntanya de la Federació Catalana de Triatló.
Campionat Nacional de Catalunya per categories
*Només els federats a la FCTRI opten a la suma dels punts de Lliga i al títol de campió de Catalunya Aboslut. 

La inscripció inclou un maillot, una ampolla de Cava Fest Brut Nature de Vallformosa i l'esmorzar (pà amb tomàqàuet i botifarra). 

PROGRAMA

8:30 Entrega de dorsals i obertura de boxes (Check in)

9:30 Tancament de boxes

10:00 Sortida

11:30 Previsió d'arribada del primer duatleta

12:45 Previsió de tancament i arribada de l'últim duatleta (hi ha un temps de tall de 2 hores i 15 minuts de cursa, a les 12.15 h, on no es deixarà començar el tercer segment i últim carrera

13:00 Obertura de boxes (Check out)

13:15 Entrega de premis


NORMATIVA DE BOXES

Per efectuar el check in (8:30 a 9:45) cal portar el següent material

  • Document d’identitat (DNI o similar)

  • Bicicleta de muntanya amb dorsal

  • Casc posat

  • Dorsal, amb una cinta o imperdibles

  • Material opcional: bidons, ulleres, gorra, sabatilles de ciclisme, menjar, ... 

 

(Per motius de seguretat no es podran entrar motxilles)

 

Per efectuar el check out (13:00 a 14:00*) cal portar el següent material:

  • Dorsal o Document d’identitat (DNI o similar)**

  • Bicicleta de muntanya, amb dorsal

* La organització no es farà responsable del material o bicicletes no recollides abans de les 14:00
**En cap cas es permetrà retirar una bicicleta no identificada pel seu propietari


RESPONSABILITATS I OBLIGACIONS DELS PARTICIPANTS

- El tems màxim per completar la cursa serà de 2.45 h  

- El sol fet de participar a la cursa representa l'acceptació del present reglament, quedant els imprevistos a criteri de l’organització.
- L’organització no es fa responsables dels danys o qualsevol altre perjudici que la participació de la cursa pugui ocasionar als inscrits.
- Tots els participants tenen l’obligació de:
- Tenir l’estat físic i els coneixements teòrics/pràctics necessaris per a la realització de la cursa.
- Tenir l’equip i material adient per a la realització de la cursa.
- Seguir les indicacions donades per qualsevol membre de l’organització de la cursa.
- Assistir i comunicar al control més proper qualsevol accident que hagin observat.
- Dorsal visible, al tram de bicicleta posterior i al tram a peu anterior.
- Portar el xip al turmell.
- Retornar el xip de lloguer un cop finalitzada la cursa.
- Recollir la bicicleta a la finalització de la cursa.
- Seguir el reglament dels boxes.
- Els participants que decideixin retirar-se de la cursa hauran de comunicar-ho a l’organització a través del control de pas més proper al lloc de la retirada.


DESQUALIFICACIONS DELS PARTICIPANTS

- Seran motiu de desqualificació les següents circumstàncies:
- Finalitzar la prova més tard de l’hora de tancament de l’arribada o passar més tard de l’hora de
tancament dels diferents controls de pas.
- Escurçar el recorregut de l’itinerari establert o no passar pels punts de control de pas obligatoris.
- No portar el dorsal de forma visible o manipulat.
- Emprar ajuda externa
- Comportar-se de forma contrària a les pautes habituals de respecte absolut a les més essencials
normes esportives de companyerisme (per exemple, no assistir a un altre competidor que requereixi
ajuda).
- Comportar-se de forma contrària a les pautes habituals de respecte a la natura (per exemple, llençar
deixalles fora dels llocs designats desprès del avituallament o en qualsevol punt de la cursa).
- Qualsevol desconsideració amb els membres de l’organització o participants de la cursa.

RECLAMACIONS A L’ORGANITZACIÓ
- Les reclamacions hauran de ser presentades per escrit al jutge-àrbitre, acompanyades de 20,00€ de dipòsit, i només s’acceptaran fins a 15 minuts després d’oficialitzar-se la classificació del duatló. En cas que la reclamació sigui justa, la persona reclamant recuperarà l’import del dipòsit.

CATEGORIES
- S’estableixen les següents categories:
- General absoluta
- Junior (18 a 19 anys)
- Sub 23 (20 a 23 anys)
- Veterans 1 (40 a 49 anys)
- Veterans 2 (50 a 59 anys)
- Veterans 3 (60 en amunt)
*Les edats per establir la categoria és comptabilitzen en anys complerts a 31 de desembre de l'any present.

PREMIS
- Els premis estaran dividits de la següent manera:
3 primers i 3 primeres de la General

3 primers i 3 primeres de la categoria (acumulable)

3 primers clubs masculí i 3 primers clubs femenins

3 primers i 3 primeres corredors locals

 

- No hi haurà premis en metàl·lic.

SERVEIS AVITUALLAMENTS
- Existirà un punt d’avituallament líquid i sòlid a l'arribada. S'aconsella al participant organitzar la seva pròpia hidratació.

SERVEI MÈDIC
- Es comptarà amb l’assistència de servei mèdic mes 2 ambulàncies de primers auxilis i rescat durant tota la cursa i a l’arribada per a atendre els corredors en cas que fos necessari.

ALTRES
- Es disposarà de servei de guarda-roba a la zona d’arribada.

- Es disposarà de dutxes
Per qualsevol consulta podeu adreçar-vos en la següent adreça electrònica: duatlopelags@gmail.com
*Tots els inscrits accepten aquest reglament. L’organització es reserva el dret de modificar aquest reglament en el cas que fos necessari.

logo vilobi3-01.png
bottom of page